Digital Solutions
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Digital Solutions

Bij Digital Solutions kunnen beginners en gevorderden zoeken naar oplossingen en hun beste tips delen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Neem ook snel een kijkje op onze zusterfora:

 

 Extra helper

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mirage
Byte
Byte
Mirage


Man
Aantal berichten : 10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Oldenzaal
Registration date : 01-07-08

Extra helper Empty
BerichtOnderwerp: Extra helper   Extra helper Icon_minitimevr jul 04, 2008 2:58 am

Hallo,

Ik ben nu 15 jaar en ik heb al (al zeg ik het zelf) behoorlij kveel verstand van PC's. Ik ben member van verscheidende forums waaronder Computer!Totaal wat meer dan 44.000 members telt die over PC's praten.

Ik wil me hierbij dus graag aanbieden als hulp bij computerproblemen en dergelijke.

Greetz,
Mirage
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 160
Registration date : 29-06-08

Extra helper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Extra helper   Extra helper Icon_minitimevr jul 04, 2008 12:59 pm

Normaal onderwerp ik nieuwe helpers aan een kleine test, om de kwaliteit van de hulp op het forum te garanderen... Maar omdat ik straks voor een weekje op reis vertrek en ik nog veel moet doen heb ik hier dus geen tijd voor, dus ik ga meteen in orde maken dat je een nieuwe helper wordt. Als het goed is kan je dan reageren in topics van de helpdesk

Veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://digitalsolutions.actieforum.com
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 160
Registration date : 29-06-08

Extra helper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Extra helper   Extra helper Icon_minitimevr jul 04, 2008 1:00 pm

En ondertussen is dat ook gebeurd.

Om alles overzichtelijk te houden gaat hier een slotje op Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://digitalsolutions.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Extra helper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Extra helper   Extra helper Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Extra helper
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Helper..
» De eerste Helper : Bumba007

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Digital Solutions :: Helpdesk :: Helpers-
Ga naar: