Digital Solutions
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Digital Solutions

Bij Digital Solutions kunnen beginners en gevorderden zoeken naar oplossingen en hun beste tips delen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Neem ook snel een kijkje op onze zusterfora:

 

 "Het heen en weer terug"-topic...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 160
Registration date : 29-06-08

"Het heen en weer terug"-topic... Empty
BerichtOnderwerp: "Het heen en weer terug"-topic...   "Het heen en weer terug"-topic... Icon_minitimedo jul 03, 2008 12:39 am

Indien je een trouwe klant bent en je gaat op vakantie, laat ons dan niet ongerust worden en laat het ons hier even weten Wink

Vermoedelijk zijn er in deze vakantieperiode wel enkele vakantiegangers die ons tijdelijk moeten verlaten... Daarom is dit topic denk ik wel een goed idee...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://digitalsolutions.actieforum.com
Ken
Moderator
Moderator
Ken


Aantal berichten : 90
Registration date : 29-06-08

"Het heen en weer terug"-topic... Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Het heen en weer terug"-topic...   "Het heen en weer terug"-topic... Icon_minitimedo jul 03, 2008 1:22 am

ik ga niet naar het buitenland
ik ga wel hier en daare spotten wanneere ik terug een fototoestel heb
voor de leken spotten = treinen fotograferen

een hobby van mij. help zelf in mijn vrije tijd als vrijwilliger bij tsp met de restauratie van een diesellokomotief. namelijk den 5183
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 160
Registration date : 29-06-08

"Het heen en weer terug"-topic... Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Het heen en weer terug"-topic...   "Het heen en weer terug"-topic... Icon_minitimedo jul 03, 2008 1:31 am

Waarom zoek je geen vakantiewerk bij de nmbs? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://digitalsolutions.actieforum.com
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 160
Registration date : 29-06-08

"Het heen en weer terug"-topic... Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Het heen en weer terug"-topic...   "Het heen en weer terug"-topic... Icon_minitimevr jul 04, 2008 1:56 pm

Ik vertrek straks tot en met volgende week zaterdag op vakantie.

De moderators zullen het forum hier in goede banen leiden (daar ga ik toch vanuit Razz)

In noodgevallen kunnen ze me wel telefonisch bereiken...

Be Good!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://digitalsolutions.actieforum.com
Ken
Moderator
Moderator
Ken


Aantal berichten : 90
Registration date : 29-06-08

"Het heen en weer terug"-topic... Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Het heen en weer terug"-topic...   "Het heen en weer terug"-topic... Icon_minitimevr jul 04, 2008 2:22 pm

Admin schreef:
Waarom zoek je geen vakantiewerk bij de nmbs? Razz

tja voor wa hebben die volk nodig?
stations opkuisen
treinen kuisen
...

aan ne lokomotief laten werken zullen ze nooit doen
en (mee)rijden zeker ni

en da zijn nu de 2 plezantste dingen die er betaan werken aan ne lokomotief en meerijden.ik heb het ook ni zo voor al da modern materiaal geef mij maar een oude lokomotiief en oude rijtuigen. da heeft tenminste nog wa charmes
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 160
Registration date : 29-06-08

"Het heen en weer terug"-topic... Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Het heen en weer terug"-topic...   "Het heen en weer terug"-topic... Icon_minitimewo jul 09, 2008 11:23 am

Even tijd gevonden om op internet te komen. Voor alle duidelijkheid, normaal gezien ben ik donderdag of vrijdag terug thuis. Al kan het zijn dat ik tegen zondag pas tijd heb gevonden om actief online bezig te gaan zijn. Tot dan! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://digitalsolutions.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





"Het heen en weer terug"-topic... Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Het heen en weer terug"-topic...   "Het heen en weer terug"-topic... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"Het heen en weer terug"-topic...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Digital Solutions :: Offtopic :: Offtopic-
Ga naar: