Digital Solutions
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Digital Solutions

Bij Digital Solutions kunnen beginners en gevorderden zoeken naar oplossingen en hun beste tips delen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Neem ook snel een kijkje op onze zusterfora:

 

 Asus F3Sv AS018C

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 160
Registration date : 29-06-08

Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asus F3Sv AS018C   Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 23, 2008 12:38 am

Natie schreef:
Twee maand later was ik nog aan het wachten.

Heel vervelend :S

Het vervangen van een laptopscherm brengt normaal gezien heel veel werk met zich mee. Zeker als het zorgvuldig moet gedaan worden (en ik verwacht dat zo'n hersteldiensten zo te werk gaan Razz). Maar 2 maanden is inderdaad heel lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://digitalsolutions.actieforum.com
Natie
Byte
Byte
Natie


Vrouw
Aantal berichten : 26
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent
Registration date : 29-09-08

Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asus F3Sv AS018C   Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 23, 2008 9:12 pm

Admin schreef:

Heel vervelend :S
Zeg dat wel!

Admin schreef:
Het vervangen van een laptopscherm brengt normaal gezien heel veel werk met zich mee. Zeker als het zorgvuldig moet gedaan worden (en ik verwacht dat zo'n hersteldiensten zo te werk gaan Razz). Maar 2 maanden is inderdaad heel lang.

ja gelukkig maar dat ze het goed doen, anders hadden ze wel wat meer gehad dan alleen maar mijn kwade stem.
Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://malfoymanner.2forum.biz
Ken
Moderator
Moderator
Ken


Aantal berichten : 90
Registration date : 29-06-08

Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asus F3Sv AS018C   Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 06, 2009 8:51 pm

Heb net mailtje naar asus gestuurd dat ze de laptop kunnen herstellen.
ofwel steken ze de hardware in een andere behuizing van andere reeks. ofwel een andere pc met dezelfde of betere prestaties.

Reden. het rotding is weer eens kapot. dezelfde plaats als vorige keer trouwens. namelijk terug het scharnier. dit kan nu toch niet meer. men moet trouwens maar even de woorden FSv en barst ingeven in google. ik ben belange de enigste niet die met het probleem zit.

ik ben eens benieuwd wat ze van hun kant gaan voorstellen.
maar het gaat toch iets goed mogen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natie
Byte
Byte
Natie


Vrouw
Aantal berichten : 26
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent
Registration date : 29-09-08

Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asus F3Sv AS018C   Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 06, 2009 9:27 pm

Dit is gewoon ... schandalig.
Ik hoop voor jou dat je een heel nieuw toestel krijgt!
Want ik snap niet hoe een laptop met een normaal gesproken goede kwaliteit
zo snel kapot kan gaan. :S
Zou het kunnen dat er in de gehele reeks een fout zit? Want het is blijkbaar niet alleen bij jou gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://malfoymanner.2forum.biz
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 160
Registration date : 29-06-08

Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asus F3Sv AS018C   Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 06, 2009 10:15 pm

Vermoedelijk materiaal gebruikt van slechte kwaliteit of laptopscherm slecht geconstrueerd. Men zou er in ieder geval inderdaad iets mogen aan doen. De behuizing vervangen door een beter geconstrueerde behuizing zou ondertussen bij een reeks met zoveel problemen wel standaardprocedure mogen worden bij asus.

@Natie: de laptop gaat steeds stuk dus het is geen 'normaal gesproken goede kwaliteit'.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://digitalsolutions.actieforum.com
Natie
Byte
Byte
Natie


Vrouw
Aantal berichten : 26
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent
Registration date : 29-09-08

Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asus F3Sv AS018C   Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 06, 2009 10:18 pm

@ Admin, weet ik daarom staat er 'normaal gesproken'
het is bij een laptop meestal wel de bedoeling dat de kwaliteit op iets trekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://malfoymanner.2forum.biz
Ken
Moderator
Moderator
Ken


Aantal berichten : 90
Registration date : 29-06-08

Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asus F3Sv AS018C   Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 08, 2009 1:30 pm

de reden is mij heel duidelijk.

de scharnier die laptopscherm vast houd veert nogal sterk. staat nogal wat kracht op.
de scharnier is met 2 kleine schroefjes aan de behuizing vast gemaakt. op een milimeter van de batterijhouder. deze plek is gewoon te zwak om dit aan te kunnen productiefout van jewelste
Terug naar boven Ga naar beneden
Ken
Moderator
Moderator
Ken


Aantal berichten : 90
Registration date : 29-06-08

Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asus F3Sv AS018C   Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 03, 2009 12:44 am

men laptop is nu verzonden in nederland
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asus F3Sv AS018C   Asus F3Sv AS018C - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Asus F3Sv AS018C
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ASUS F3SV BARST

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Digital Solutions :: Varia :: Jouw systeem-
Ga naar: